Soffjuryn säger sitt

Så var det dax för experterna i soffan att tycka till om dagens rond i Idol-ringen!

Efter en lite hektiskt genomgång av programmet (vi såg faktiskt allt på rekordsnabba 22 min :P) så har vi ju våra favoriter.

Topp tre ikväll är helt klart Mariette, Kalle och Tove!
Erik är ju alltid bra men valde nåt jädra avskum till låt. Då får man liksom skylla sig själv att man inte hamnar topp tre på våran lista! ;)

Reza kan ju resa hem nu tycker vi. Helt katastrofalt superdålig.
Därför kommer det inte helt otippat vara hon och Eddie "jag hänger löst varje vecka sen serien startade" Razaz som fighten om sista platsen står emellan.
Givetvis hoppas vi att det blir Reza som får lämna, men vi vet ju hur tröga svenska folket har varit tidigare. Vi mena - skicka hem idols snyggaste i form av Rabih. Lite ögongodis hade ju inte varit fel. :)

(Nu utbrister en diskussion bloggerskorna emellan. Regina håller INTE ALLS med om att han är ögongodis och nu blir hon sur för att jag skriver så. Men jag skriver så ändå. Hon tycker liks att Dille är snygg.. Vars undrar jag då? Jaja...)

Over and out!
/ bea o regina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0