Sorgens dag!

Vart väckt idag av att min faster Ulla ringer och berättar att min farbror Berdy har avlidit nu på morgonen, dock i närheten av alla nära och kära, men det känns ändå så fruktansvärt när jag tänker på allt hans familj går igenom, men Berdy har ju verkligen varit en kämpe, han har varit sjuk så länge, men ändå allt bringat nytt mod och övervunnit hinder och kommit tillbaka!
En stark stark man med andra ord, men rättvist att bara få leva tills man är 55 år gammal, kan jag inte kalla det!

Vila i frid Berdy!!

Tänker på er, Maj Niclas Jessica & Roger

//Regina


Kommentarer
Postat av: Jenny

Inte roligt alls när sorgen knackar på dörren... Att bli påmind om sin egen och sina näras dödlighet känns så otroligt tungt.



Tänker på dig!

2009-11-26 @ 09:50:12
URL: http://mammajenny.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0