Sprutad och klar!

Jehepp, då var man ett halvblodssvin då!
Har just kommit hem efter att ha varit och sprutat in lite grisbajs i armen, så nu väntar jag på det som alla har pratat om, dvs; "min arm svällde upp så den blev såhäääääär stor (varpå dom visar en bula på armen med händerna och överdriver na se jävulskt)", eller varför inte "jag låg i 45 graders feber säkert 4 dar", eller "jag kände en som dog av vaccinet".
Vi får väl se vad som drabbar mig, men lite risig lär man nog bli.

Jag tycker hursom att det är lätt värt det att vaccinera sig. Får man sjukt hemska biverkningar så kan man ju föreställa sig hur det hade varit att få självaste flunsan, dvs typ tio resor värre.

När jag satt där i väntrummet kom förresten självaste kommunalrådet och satt bredvid mig. Han skulle minsann också vaccineras, och nånstans känner jag mig lite hedrad att jag prioriteras lika högt som han. Är jag kändis nu? :P



/Bea

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vaccinerade mig i fredags och jag har fortfarande ont i armen.... hahaha... men tydligen så träffade sköterskan världens blodkärl för det sprutade blod när hon drog ut sprutan (överdriver inte!) och idag har jag ett grönt gigantiskt blåmärke... Enligt Karl så måste hon ha varit värdelös på att ge sprutan för "hålet" sitter inte där det borde... jaja, så kan det gå. Jag slapp iaf alla andra biverkningar. Ingen feber och inte tröttare än vanligt. Lyckost med andra ord!



Kram på dig

2009-11-03 @ 12:35:35
URL: http://mammajenny.bloggagratis.se
Postat av: Bea

Jag lever då än :) Börjar känna av armen lite, men det känns mest om träningsvärk so far, så vi får hoppas de stannar där, annars blire väl amputation :P

2009-11-03 @ 21:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0