No answer..... på fullaste allvar!!

Sitter här och biljetterna har släppts till new moon och man kan inte boka dom, utan man måste köpa dom dirr, nu till problemet, Beagricen svara inte, å jag gissar att hon jobbar då?!  Då filmen börjar 23.59 natten mot fredagen den 20:e, Å challan har mobilsvar på!!  Tack för den tjejer!!
Jag vet att ni inte är exakt lika hajpade som jag är över detta, men ni kan väl iallafall låtsas!!!!  :P

Å Louise...har ju inte ens ditt nummer!  (här tror jag vi har ett lika stort fan som jag) :)

Nu köper jag dom iallafall!!   Jag får väl skaffa nya twilightkompisar om int annat!!! :)
Å jag kan nog offra mig att se filmen några gånger dessutom!


//R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0