Tårarna är nära!

Ååå vad jag vill sitta med Challan på bio nu, men istället så sliter man häcken av sig på jobbet, tror hela svenska folket har nån sorts önskan att vilja prata med mig och H för telefonerna slutar aldrig ringa!!!

Men, MEN...... ska försöka se det positiva i det hela, nästa fredag tycker jag låter som en bra dag att se den istället och imorgon så är det faktiskt just Fredag!!! Wiieee.....

Å jag vet att det tjatas om dessa jädra dagar i denna blogg :)  Men finns det några bättre???
Skulle inte tro det!

Hoppas ni alla sover skönt och har underbara drömmar inatt!!
Det ska jag iallafall unna mig snart!

//Regina


Jamen just ja!!!

Måste bara berätta att jag fick ett mail nu på jobbet där det stod följande:

Hej!
Din ledighetsansökan:

Titel: Semester
Start: 2010-05-05
Stopp:2010-05-16

har blivit godkänd av  *****



Nu finns det nog inga frågetecken runt resan längre, feels gooooood!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0