Vad hände?

Det här skulle va min dag enligt FB:





Å jag är en sån som verkligen tror på sånt här, men det här vet jag inte om jag tror på längre, har inte vunnit några pengar, ingen som ringde och sa: Vill du följa med å se New Moon -jag bjuder, hittade ingen 500:-lapp på marken, min smärta i foten försvann inte automatisk, inte ångrade dom sig och tog ut mig i VM-truppen, inte träffade jag S Ramos på stan idag, inte ringde dom och bad mig spela Bella i Eclipse (Twilight 3), inte kom Alladin flygande på sin matta och gav mig 3 önskningar, inte fick jag rita ett kors i taket, det jag hoppades allra mest på, men men, man kan inte få allt, eller hur!???

Så det där testet kan vi ju stoppa upp någerst!!



Dagen har som sagt bestått till 90% Innebandy, sen vart det myskväll, eller mys och mys? ;P  
Men det var iallafall ett väldigt trevligt besök av Jenny, Moa, Jim, Sam och Bea!

Nu väntar sängen, känns bara otroligt trist att inte kunna spela imorgon, vill vill vill!!!
Skulle kanske försöka lyckas ta mig till Fangtasia och träffa Eric, han skulle ju fixa min fot dirr ;)

Sov Gott!!

//Regina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0