Varför vara finne när man kan vara svensk?

Jag ska erkänna en sak, och jag vet att jag garanterat inte ensam om det - jag ÄLSKAR att klämma finnar.

Jag kan beskriva detta ämne sjukt bildligt om ni vill, men jag tror ni är med på noterna!? ;)

Här kommer min topp tre över sköna typer:

På tredjeplats: Kratern
Ett sånt där "hål" där man ungefär med en veckas mellanrum kan klämma
ut en smal smal vit mask. Vinst varje gång!

På andraplats: Den mogna gulingen

En sån där färsk, fin finne som bara behöver en liiiten liiiiten pusch, och då
kommer den BIG TIME.
Det är inte helt ovanligt att dessa splaschar till så kraftigt att man får tvätta toaspegeln sen.

På förstaplats: Svartingen

Det enda som kan synas är en liten svart prick, men när man väl börjar klämma så kan man knappt sluta. Ofta blir dessa "maskar" rätt långa. Helt klart favoriten!




Förstå ni känslan att klämma den här? :P















Kommentarer
Postat av: Josefin

HAHAHAHAHA Stämmer sjukt bra!

2009-11-14 @ 09:47:42
URL: http://joesofine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0