Vinnarskallar är vi allihopa!

Nytränad, riktigt kul, men det var lite polsk riksdag där ett tag, Markus har det han gör fram tills på Onsdag :)
Det är iofs inte så konstigt att det blir så ibland när mer eller mindre alla har nå sjuka vinnarskallar,  vi körde två tävlingar, yngre mot äldre och det var på liv och död, att vi fick några blåmärken av våra egna är ett härligt bevis på att vi vägrar förlora ;)

Måste ju tillägga -äldre 2 -yngre 0,  -Gammal är äldst :)

Nu lockar kudden, imorgon ska jag ha en helkväll med Clas där kvällen avslutas framför duken och New Moon!
Kan inte bli så mycket bättre!!
Kan nog inte förmedla via skrift hur mycket jag längtar, men om ni skulle se min drömmande min så skulle ni förstå :)


Sov gott!!

//Regina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0