Welcome to the boring life of skelltowns elit!

(Har inte alls sett för mycket gossip girl)

Onsdag idag och jag är uttråkad, dagarna bara går, veckorna går, snart jul, det gillas iofs, men varför tar man inte vara på tiden?

Samma sak varje dag, vakna, jobba, middag, träning, sova och så börjar man om igen!
I somras så längtade jag till när hösten skulle komma med allt vad detta innebär, men nu saknar jag dagarna som var fyllda med sol, värme, glädje och spontana grejer varenda dag, göra det som föll en in för stunden!

Men det blir väl vad man gör det till, så jag ska bättra mig -Carpe Diem

Vart bara tvungen att lägga in några bilder från underbara sommartider!


















Ja, nog skulle man kunna backa tiden!!!

Men jag ska göra allt för att få den årstiden jag gillar allra minst till att faktiskt fungera riktigt bra!

(Eftersom jag inte har en enda bild på denna dator så har jag snott dessa på nätet, men eftersom dom är på oss så tror jag inte att jag bryter mot upphovsrättslagen!?)   :)

Nu ska jag ta å sova, är så sjukt trött på jobbet på dagarna och jag hade tänkt att detta skulle bli en tidigkväll, men det gick ju sådär!!

Söta drömmar allihopa!!

//Regina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0