24 timmar senare...

Äntligen hemma, det var 24 timmar sedan jag lämnade hemmet och begav mig till Tess överraskningsfest så därför känns det riktigt skönt att komma hem, har nu duschat och satt på mig mjukiskläder, för nu väntar en riktig myskväll i soffan framför TV:n

Festen var riktigt lyckad och Tess var otoligt glad för den!
Krogrundan var å lyckad förutom en liten brandincident på ballen, men det var det inte så mkt känt folk ute, träffade dock Victor på dansgolvet, killen är alltid lika go å gla!!
På tal om dansgolvet, där var vi placerade kvällen igenom, å fast det var RnB-kväll så lyckades vi få DJ:n att spela en hel del schlager och då kan vi prata stämning!

Nää, nu ska jag återgå till att se på TV och ladda inför morgondagens match mot Thorengruppen!

Å ni... historien nedan nämner vi inte nåt mer om :P

//Regina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0