Bättre var det förr!

Om man i princip har alla TV-kanaler så tycker man ju att man borde kunna hitta nåt bra att titta på!??
Men nää då!! 

Vad har hänt....förut så var det ju alltid bra serier och program som visades!!
Nu skulle det ha suttit bra med en massa avsnitt av true blood, men det får jag väl se sen nån annan gång!  :)

Vad gör man då om det inte finns nåt att se, -jo, man hyr en film!
Å det var inte vilken film som helst jag hittade, utan denna:


Det var ju några år sedan man såg den, men jag ÄLSKADE Ture Sventon när jag var liten, hoppas bara den är lika bra nu :)
Å det bästa med filmen är att det på baksidan står Speltid: 7 tim 06 min
Kanske dags att trycka play!?

//Regina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0