Det går bra nu, kompis det går bra nu

Idag skrev fröken Berg som bekant (jag har ju ba tjatat om det i hundra år..haha) två tentor, och det kändes helt ok faktiskt!

Som många av er kanske vet så lider jag av en enorm skrockfullhet. Tvångstankar kan därför bli väldigt påtagliga & överhängande tentamornar som dessa :P
Denna morgon var VERKLIGEN inget undantag!
När jag var ute och morgonprommade med Foppen så var jag tvingad att hinna förbi en viss lyktstolpe innan en bil passerade, annars skulle jag få mindfuck på tentan. Lyckotrosorna var jag tvungen att dra på mig. Mina nya glasögon kunde jag inte använda, för dom har jag inte uppvisat nån bevisad tur med, så de blev dom gamla. Jag var tvingad att fara dit en halvtimma innan så jag kunde få min lyckoplats. Lyckopennan var dessutom med, men jag fick hyfsat panik när jag skrivit första tentan och inser att stiftet nästan är slut OCH JAG HAR INGA FLER!! Hade jag bytt penna vet jag inte vaad som hade hänt!! Troligtvis hade tenta nummer 2 varit bajssvår! Men stiftet höll båda tentorna ut, och dom kändes inte särskilt svåra heller :P
Pricken över lycko-i:et kom ändå när tentorna delades ut och jag blir tilldelad kodnummer 7! Destiny calling liksom!!! :)
Så nu hoppas jag det gick vägen också, och inte bara att det kändes bra. Om dessa tentor sket sig blir det väl antagligen att byta ritualer.. och kanske tvätta lyckotrosorna.. hahahaha (och lämna tillbaka de fyra tröjor jag köpte åt mig själv som belöning..lite sådär i förskott :P)



Jag har verkligen en lovely känsla i kroppen just nu. Kan inte riktigt sätta fingret på vad det är, men jag känner mig så glad och lycklig :)Men har man världens underbaraste familj och vänner runt omkring sig som jag har, så är det ju inte så konstigt att man mår underbart! :)

Avslutar med en bild på Bea 4 år. Den här bilden gör mig så glad! Det är sommar & hela familjen är ute på en ö som heter Pite-Rönnskär, där storebror med familj har stuga. Livet var så bekymmersfritt och jag hade (och har) heeeela livet framför mig! :)



Pusselipuss! /B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0