Det man inte har i huveT, får man ha under huveN

Regina var för ett litet tag sedan förbi och hämtade mig med bilen för vi skulle åka ner på stan & köpa lite gomat till hockeyn. När jag kommer ner till entredörren så har hon kört bilen ända fram (service här, hihi), och för er som varit här vet ju att det lutar på uppfarten. Vi pratar på om lite ditt och datt och Regina börjar backa och svänger lite vänster för att vända bilen men utbrister rätt irriterat:

- Men fan vad det gick trögt att styra!!!!
- Du kanske ska starta bilen? undrar jag
- Ehh.. aaah...

Sedan utbryter en 3 min lång skrattattack, och sedan rullar vi ner mot stan.. Men bilen på alltså :P

/bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0