Efter regn kommer solsken

Det var inte det MINSTA kul att heta Bea i morse. För det första så hade jag ställt väckaren en timma fel. Vad fan tänkte jag när jag gick i säng? Sprolla roll, fett fel blev det iallafall. Tur att jag blev väckt av ett sms, så jag kunde reparera mitt lilla misstag & undvika en försovning!

Sen så var det ju ett jädrarns hundväder i morse. Regnet ÖSTE ner, men det hade jag ju kunnat räkna ut igår att det skulle göra, inte genom att se väderleksrapporten, utan bara genom att veta att jag skulle cykla :P Då brukar han där uppe ställa till med sånt här väder! Men de är tur att man inte är så söt!
Vi hade nästan en liten tävling när jag kom till skolan om vem som tog hem priset som "Miss Dränkt katt 2009". Jag kom tvåa, eftersom mina regnbyxor bara läkt lite.. :P

Men nu hoppas jag att vinden vänt. Solen skiner ute. Jag är grymt taggad för träning (och lite spänd faktiskt. Ska blir kul att se vad tränarna ska koka ihop för lag till på lördag..) & så är jag bara som så...lycklig! :)
Helgen närmar sig med stormsteg, och som jag längtar!!

/Bea



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0