En tisdag i mängden

Jag är redan less på veckan...!! Men det är ju bara en onsdag (ledig, hihi), en torsdag och en fredag kvar och sen kära vänner, SEN är det HELG IGEN! *vågen*

Satt och kollade på massa kort från sommaren. Jag längtar tillbaka. Tillbak till då allt var varmt, skönt och kravlöst.. Men jag antar att hösten har sin charm också. Innebandyn är igång, Idolkvällarna är tillbak, man får mysa under filten i soffan med tända ljus och varm choklad och så dessa sköna kyliga kvällspromenader när man kan förstertitta & se hur folk har det hemma, hehehe!
Hösten är inte så dum ändå! Och Zlatan är inte heller så dum när jag tänker efter!



Fan, jag ska ju ut och gå nu. Dregglet kommer ju att frysa fast på hakan... Äh, det är smällar man får ta! ;)

/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0