En uuunderbar dag!

När man vaknar på fredagmornarna fylls man liksom med en sån skön känsla.
Den här fredagen var ingen undantag. Vaknade i morse och kände bara "fy faaaan...tastisk så härligt med helg"!

Har pluggat som ett tok hela dagen. Intressanta grejer som affinitet, agonister, dos-responskurvor, area under the curve, LD50, perorala beredningsformer, ligander, reversibelt kompetativa antagonister är ett axplock av saker som berörts under dagen :P
JAG SEER FAKTISKT att ni sitter där framför skärmen nu och dör av avundsjuka, och det är lugnt - ni FÅR göra min tenta! :)

MEN! Nu har jag klappat igen böckerna och tagit helg, och den ska jag njuta av med gott samvete! :)
Känns som det här helgen kan bli nåt utöver det vanliga, jamena, en inledande "gomiddag med underbart sällskap" har ju skapat en lovely utgångsläge ;)

Pyss puss!
/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0