Full rulle!

Hejbabberiba så fullt upp det är nu!

Det är väl kanske inge skyll för att inte hinna in och skriva en rad här, men allvarlig talat så har inte datorn härhemma varit igång sen i måndags. Nån form av rekord även det! :P


Farmakologin och Kliniska kemin håller på ta död på stackars lilla mig, men allt börjar klarna mer och mer och det som i fredags var hebreiska är nu förståeligt - och det är ju bra, för på måndag har jag två tentor! Tjohejtjåhåå så trevligt! :/

Istället försöker jag se fram emot kvällens träning, då man får komma på lite andra tankar ett tag! Jag hoppas bara av hela mitt hjärta att inte jag får sota för andras problem :(


Nu ska jag kilivippa in i köket och göra "krämig lax" & pressad potatis! Och JA! det är lika gott som det låter ;)

Puss /Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0