hjärnblödning!

Har räknat (ursäkta) kukjävlasatafittballematte och slitit mig i håret sedan fem i afton, och jag kan fortfarande lika lite och är fortfarande lika jävla trög. Det ska till ett under om jag ska klara måndagens tenta, men under har ju skett förr, så jag håller hoppet vid liv ett tag till.

Annars då?
Jovars, precis som nederstående talare så fullkomligt älskar jag tisdagar. Kanske inte just denna tisdag, men tisdagar i allmänhet! :P Jag har snört satapapprerna på golvet nu (i ren ilska faktiskt) och ser hockeyn. AIK leder med 3-2 över DIF. Hoppas bara dom kan hålla detta och inte släppa in 08:orna i matchen! (Och ni vet väl att dom kallas 08:or för att dom inte är riktigt 100? hehe)

Näe, jag har en daim som ligger här bredvid mig och se hyfsat smarrig ut, så jag tror jag ska trycka den nu! :P

Tjing! /Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0