Jag...tacksamt offer???

Ligger i lugn och ro och ser OTH i pausen på Idol, när helvetet dyker upp igen!!
Hör en liten smäll.... tänker inte så mkt på det uatn tittar vidare, då kommer en smäll till...sätter mig livrädd upp och kryper ihop bakom kudden, eftersom jag är världens mest lättskrämda människa så slog mitt hjärta som en liten hamster.....
En smäll TILL....nu är jag säker på att nån är där ute, går sakta men säkert mot altandörren, jag tänkte att jag skulle öppna och se om nån springer därifrån, men då hade dom jävlarna (änglarna) gömt sig under fönstret precis vid dörren så när jag öppnar dörren hoppar dom fram och skrämmer skiten ur mig, har så sjukt ont i halsen efter mitt skräckSKRIK av rädsla!!!

Tack för den!!!!

//Regina

Kommentarer
Postat av: Rigge

Love you siss!!!



2009-10-17 @ 02:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0