Kära dagbok!

Har suttit och läst igenom mina gamla dagböcker idag, vilka otroliga år man hade där under högstadiet och början på gymnasiet!
Man hade så sjukt mycket tankar och löjliga löjliga kärleksproblem som idag skulle framstå som en fis i rymden!!
Herregud vad man oroade sig för små små saker, men livet var bara fyllt med vad som hände idag, det mesta var bara helt underbart roliga saker och man hade inte en tanke på morgondagen!!

Hur skönt och lätt skulle det inte vara att bara leva i nuet!?!
Tror jag måste dra ihop vårat guldgäng från högstadiet, Anna, Lina, Tess och Jag så vi kan ta en liten reunionkväll!!

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Har hunnit med lite shopping också, jag kunde bara inte hålla mig, fy Regina!
"Råkade" komma hem med en klänning, en tröja och en tunika!!  :)


Snart dags för träning, längtar!!!
Match mot Thorengruppen på söndag 16.30!!!

Ha de gott!!

//Regina



Kommentarer
Postat av: Anna

Visst är det härligt när det bara "råkar" följa med grejer hem från stan? Patrik får psykbryt så fort han ser en påse från Ohlssons tyger... Det är många stuvar som bara "råkat" bli köpta av mej. :)

2009-10-21 @ 20:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0