Klumpen i magen växer...

även om lite positiva saker hänt, vart hemskickad från jobbet för att jag måste in och jobba natt, känns tungt och jag kommer att vara trött, men so what!!!   :)  Regina blir ju LEDIG imorgon!!!! jippieeeee!!!

Men paketet har inte kommit idag heller....börjar typ gråta!
Finns det nån man kunde stämma för detta skulle jag göra det, å jag skulle inte vara nådig i anklagelserna, han har ju faktiskt förstört min halloween om det inte kommer imorgon!

Nu ska jag försöka sova och tänka på nåt fint för att inte tänka nåt mer på paketet, å jag vet precis vad jag ska dömma om!!

//Regina


Kommentarer
Postat av: Bea

Jag hoppas att du hinner få det!

2009-10-29 @ 15:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0