Lördagkväll

Har just kommit hem från fotbollen. Sunnanå vann över Pite i damallsvenskan med 2-1 efter en rätt så tråkig match. Egentligen ska jag väl inte säga nåt då jag dels pysslar med det själv och dels inte har så förbenat mycket att jämföra med då Sunnanås matcher inte ligger top 20 i min sportkalender, men det är bara att inse att damidrott verkligen inte ÄR så publikinriande :P Tjong hit och tjong dit, nån liten delikatess här och där, men mest gråzoon..

Medan Regina äter sjurätters middag, bor på lyxhotell, får se schlagershow, mysa & har det trevligt så ligger jag härhemma i min feta lyxsoffa och har det...kanske inte EXAKT lika bra, men nästan ;)
Är hurvig i kroppen efter matchen och kylan ute, så att bosätta mig under en skön yllefilt känns som ett bra drag.
Det tillsammans med kyckligfilé, potatisgratäng, bearnaisesås & hockey känns ju som en fulländad kväll.

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0