Min underbara mamma!!

Nog hade jag kunnat förstå att mamma skulle komma även om det hägrar sjukdom!
Har suttit och sett två perioder med henne tills hon vart tvungen att åka hem, mys mys!!

Är också helt överlycklig eftersom Mange lyckades med att fixa det han skulle så nu har jag MKT.....MKT att komma i kapp med ;)
Å det finns nog ingen gladare än jag just nu, små små saker kan göra stora stora saker!! :)

Pratade även med MR A idag och vi var rörande överrens om att det var allt för länge sedan han hängde med GV:s tjejerna!!
Blir kanske imorgon... ett glas vin skulle sitta bra till Idol :)

Nää, nu ska jag ta å sätta mig i soffan, Timrå gjorde just 3-1 då jag lyfte på rumpan, eftersom jag är skrockfull så vet jag att det var det det berodde på!
Fy på mig......

//R



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0