Mycke kul, lite sömn!

Matchen igår vanns ju med 9-0, fanns bara ett lag på banan!! Genom segern så hade vi gjort oss väl förtjänt av en ordentlig lagfest, å kul var det!!   Vi var 18 tjejer som såg fotbollen med ett öga och sen vart det sånglekar i massor, efter Sveriges förlust dök även Innerviks fotbollsherrar upp på festen, lite mer livat blev det, men det är väl så fester ska vara!! :)
Kvällen får en massa tummar upp!

Det mindre roliga var att kl 06.20 ringde väckaren, då var det dags för en tripp till Happis för shopping, det skulle bli kul kul, men man var trött trött...... jag och sömnbrist är inte som handen i handsken!
Efter att ha slösat en massa pengar på doftljus, julsaker och skor, begav vi oss till Luleå för att se herrarna vinna mot IBK Luleå!!

Nu är vi iallafall hemma och jag har med nöd och näppe klarat mig igenom dagen och nu väntar sängen, å jag kan lova att den är extremt efterlängtad!

Sov gott allihopa!!

//Regina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0