Ni kan vara lugn - JAG LEVER..

..omän de är justsåpass!! :) Alla virus och bakterier håller på ta död på mig. Alltså, dom är inte i min kropp, men under veckan har jag kämpat med att få in skiten i hjärnan.. 2xtenta väntar på måndag igen i Microbiologi och läkemedlesräkning. Så om du finns därute Gud och hör det här - GÖR EN INSATS OCH HJÄLP MIG! Skicka en välsignelse eller nåt... Amen!

Nu har jag iaf lagt alla papper på hyllan och tagit välförtjänt helgledigt! Och hur kan man bättre spendera en fredagkväll än i soffan framför älskade idol?!

Jag måste erkänna att ibland, när vissa idoler är jääättebra så brukar jag gråta en skvätt, men idag var det något helt annat som fick mig att fälla en tår..eller faktiskt flera om jag ska vara ärlig ;) Jamen, HUR romantiskt var inte det här?



Jag blir helt varm!! Bli friad till under sitt favvoprogram i direktsändning! Sjuuukt romantiskt!! :)

Nu är det dax att bänka sig och se utröstningen, eller utrustningen som troligtvis Reza skulle ha sagt. (Hon kan by the way resa. Tråkig och slätstruken, det är vad hon är tycker jag...)

Puss och hej, leverpastej!
/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0