Ordbajs barra...

Jag har sovit som en klubbad inatt. Somnade strax innan halv elva igår och vaknade inte förrän halv tio idag. Jag antar att det behövdes då! :P Men nu känner jag mig typ bakis efter allt sovande.. Men skönt var det!
(inte lika skönt när frisören som jag drömde om inatt klippte mitt hår alldelens kort och ojämt och färgade det mörkt utan att fråga..Tur jag fick studentpris; hela faderuttan för 320 spänn. Måste vara det billigaste frisörbesöket jag nånsin gjort i förhållande till vad som gjordes.. :P)

Nåja.
Kylan kryper allt mer inpå. Frös som en hund i morse när jag var ute och gick med just hunden.
Tur att det bara är 196 dagar kvar tills vi åker :) SWEET!

Puss /B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0