Over and out, godnatt och sov gott!

Jag har just avnjutit ett par riiiiktigt goda äggmackor och ett glas o´boy! Det satt där det skulle vill jag lova er!

Under kvällen har jag lidit mig igenom en katastrofalt dålig hockeymatch, gått igenom lite plugganteckningar & sett säsongsstarten på Desperates Housewifes! Jag var så flitig och följde hela första & andra säsongen och verkligen ÄLSKADE det. Sen kom tredje säsongen och då bestämde sig Rönnskärs IF för att lägga träningarna de dagar de var hemmafruarnas kväll, i kombination med att videon la av. Taskig tajming?  - Alltid! :P
Jaja, bara gilla läget! NÅNGÅNG ska jag väl kunna följa en serie som jag gillar. Sen att jag måste vänta tills jag är 50 är väl en annan femma..

Näe, nu är ögonlocken på fröken Berg tunga som grytlock, så nu ska jag göra en repa med eltandborsten, kissa foppa en sväng & sedan kraschlanda i sängen och dejta min vän John!

Sweat and sweet dreams!
/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0