Paniken kommer krypande.....

Onsdag idag, just hemkommen från jobbet, vilka sjuka dagar detta varit, mkt humor lite arbetsmoral, men vissa dagar blir lätt så, speciellt i veckan då det varit mkt Idle, det roligaste är ändå att se paniken i ögonen på dom nya, -Herregud, det är Idle, vad ska vi göra nu, vad händer med min statistik??  Hahaha, iofs kanske bra i chefens ögon, men idle är ibland en skänk från ovan, eller......alltid en skänk från ovan ;)

Nåväl...två dagar kvar och paketet har fortfarande inte kommit än, tänk om lördagens outfit kommer på fredag och så passar den inte!!    Då har jag inget att ha på mig och helgen är förstörd!  Kanske ska skippa halloween i år!!

Näää.....hahaha, skulle inte tro det!!   Men eftersom jag inte har några sykunskaper så kan det bli jobbigt!!


Nu ska jag bege mig mot Edda, träning ikväll!!  sen skulle jag nog tippa att det blir lite True Blood, ett avsnitt kvar, å jag tror att det är ett bra ett!!

Över och Ut!

//Regina

Kommentarer
Postat av: Jenny

När vi flyttar till stan ska jag se till att lära dig sy! Åtminstone konsten att panik-sy-ihop ett plagg på någon timma när andra alternativ inte är att tänka på.



Puss

2009-10-29 @ 09:06:24
URL: http://mammajenny.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0