snart fredag = mys & idol!

Bara några timmar kvar tills det är fredag, men det är inte förrän imorgonkväll jag kan andas ut och känna att helgen är kommen. Blir nog finmiddag och idolmys imorgon, det ser jag fett fram emot. Eller. Jag ser fett fram emot hela helgen! BARA roliga saker på G och det gillas skarpt! :)

Här kommer förretsten morgondagens låtar i idol. Det kommer bli en lovely fredagkväll! ;) Temat är "club"!
Ps: Om ni trycker på namnen kommer ni till deras respektive bloggar, och trycker ni på låtnamnet öppnas låten i spotify (förutsatt att ni HAR spotify) om ni nu mot förmodan inte vet vilken låt det är! Här snackar vi HiTec på järdart högsta nivå ;)

Nicklas Hocker

Låt: Get this party started av Pink


 

Låt: When love takes over av David Guetta/Kelly Rowland

För att rösta ring 09941402 eller smsa Rabih till 72400

 

Karolina Brånsgård

Låt: Just dance av Lady Gaga


 

Erika Selin

Låt: About you now av Sugababes


 

Låt: Destiny calling av Melody Club


 

Reza Ningtyas Lindh

Låt: Superstar av Jamelia


 

Låt: Leave a light on av Belinda Carlisle

För att rösta ring 09941407 eller smsa Erik till 72400

 

Camilla Håkansson

Låt: All night long av Lionel Richie


 

Eddie Razaz

Låt: Release me av Agnes


 

Mariette Hansson

Låt: When tomorrow comes av Eurythmics


 

Låt: Hot N Cold av Katy Perry

För att rösta ring 09941411 eller smsa Tove till 72400


 

Ps: Jag har bara sparat röstningsnumrerna på dem som JAG tycker att det är lovligt att rösta på ;)

/Bea

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Men älskade Eddie då???? Tänk dig att vakna upp bredvid de där mörka ögonen..... Ohhhhhhhhh vad det pirrar... hahaha

2009-10-09 @ 09:52:24
URL: http://mammajenny.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0