Snart fredag!!

Är också helt överlycklig över att det snart är fredag, men har det desto jobbigare innan det är dags för helg, sista natten nu, börjar ju normalt 22.00, men nu är Helene sjuk, så jag måste börja 19.00!!  Får ju lite mer pengar, men nu känns det tungt....kom ju även på att jag missar hockeyn :(

Ähh... ska tänka positivt....  om 12 timmar är det helg och förhoppningsvis en helt lovely sådan!!
Än så länge står det skrivet i stjärnorna, men det blir väl vad man gör det till, visst!?

Åhhhh....höll ju på att glömma att berätta att jag har träffat Assar idag, jag har längtat å längtat!!
Vilket litet underverk!!
Lika söt som mamman sin!

Nää, dags att bege sig till jobbet!!

Puss på er alla!!

//Regina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0