Svajjjnflue!

Jag tror minsann att det är det som hägrar här på midsommarstigen!
En person i hushållet har ALLA symptom, men själv är jag iallafall pigg som en lärka!!

Jamena varför skulle JAG drabbas av nåt sånt!? (tar i trä)  Nää, jag ska va frisk i helgen, har tänkt hitta på nåt kul på fredag och lördag, sen har vi en riktigt viktig match på söndag mot Ersboda!

Nu sitter jag och väntar på att Mange S ska komma hit och fixa min dator... det finns snälla människor på denna jord ;) (Ja, jag har informerat honom om the fluuuuue)  Sen blir det dags att göra en paj som jag har tänkt vräka till hockeyn i min ensamhet...
Förstår inte varför ingen vill komma å hälsa på ikväll!?!?  ;P

//regina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0