Temat som höll i sig hela kvällen!

Las Vegas-temat höll tydligen i sig all night long. Först Idol, och sedan fastnade jag i What happens in Vegas för typ...femte gången?!
Jag kan slå vad om att jag skulle kunna se den en sjätte gång och bli lika berörd i slutet :P Sen är ju Ashton så förgrönat snygg att hälften egentligen vore nog. Så efter en kväll fullproppad med godis, både i ögonform och magform, så är det nu dax att bege sig på date med John. Han har ringt mig massor av gånger ikväll, men nu känner jag att jag är redo att ta steget.

Imorgon ska jag attacksova så länge jag bara kan, för he gäll å va utvilad till imorrnkväll då det smäller hårt! Halloweenferre med världens bästa lag. De kan ju int gå fel! ;)

Pysspyss/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0