Wihooo! Imorgon är det fredag!

Känns som att jag har haft nedräkning sen i måndags, och när jag tänker efter HAR jag faktiskt haft det :P
Men nu är det bara en fjuttig dag kvar till helg, och den ser jag äckligt mycket fram emot.

Ikväll blir fröken B långhårig igen. Här snackar vi inte "spara i sju år för att få hårsvallet man alltid drömt om", utan här tar det max 3 h och sen är det klarrt och betarrt! :P
Bilder kommer kanske sen, om fröken C får godkänt på isättningen vill säga ;)

Nu ska jag gå och vila min stackars hjärna från alla läkemedelsberäkningsformler, och så ska jag vräka lite fetaostbiffar till lunch hade jag tänkt. Var så huslig och gjorde sådanna igår och dom blev så snuskigt goda :)

Pyss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0