20 min och 10 sek minuter kvar till löning!

snart är det den 25:e, gillar ju denna dag, skulle bara önska den kom lite tätare, eller att jag lagar alla mina fickor, eftersom mina pengar alltid bara försvinner genom dom! :)

Nu är jag påväg isäng, tröttare än tröttast!! 
Har fixat lite grejer inför morgondagen, Ibiza står ju klar nu, så imorgon blir det lite vin med några nära & kära, dock så kom Bea med den konstiga idén att vi skulle dricka rött, Louise hade kommit med några tips om hur man får det godare, vet inte riktigt om jag vågar byta sida , tror nog jag håller mig till det vita!?  Men man ska aldrig säga aldrig! :)

Måste ju även länka till en liten pratstund som jag och Linka hade med Rigge!
www.livetsomibkare.blogg.se

Söta drömmar allihopa!!

*Om man tror riktigt mycket på en sak så kan det faktiskt hända*
Ska man tro på det??

//Regina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0