Älskade Fredagar

Ni är underbara ni fredagar, det ska ni veta!

Tog en väldigt lovely sovmorgon i morse. Vaknade av att solen strålade in genom persiennerna. Jag är helt ledig idag, så det blir en lunch på stan med sånna som jag tycker väldigt mycket om. Sedan så ska denna dag avslutas med maaaassa bus hos Touse som har sin 20-års fest ikväll! :)

Gårdagskvällen blev minst sagt jättelugn. Jag intog soffposition och såg mitt favvoprogram Idol! Usch vad jag ÄLSKAR att det programet är tillbaka!! :)

Här kommer min kväll i bilder för er som inte kan läsa:


Först dammsucking innan jag hade ro att sätta mig i soffan! :P





Sen var det en SJUKT taggad tjej som bänkade sig för att se idol!






Mina kompisar i Juryn gjorde ett suveränt jobb. Dessutom börjar jag älska Anders Bagge mer och mer. Snacka om skön snubbe!



Och sen var det min tur att entra rutan som pausfågel!




Jag och Forsberg avslutade kvällen med massa myselipys. Han är världens goaste, det är ett som är säkert!




/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0