Bara fyra dagar kvar till helg igen ;)

Jag skulle kunna gnälla på i oändlighet om hur jädra jobbiga och dötrista måndagar är.

Den här måndagen är verkligen inget undantag!!


Jag och M skulle träffas på skolan kl 9 i morse för att fortsätta med våra bajsjävlaskithemtentor, men fröken Berg var så snällt tvingad att stiga upp kvart i sju, för då plingade nya-avloppsstammar-utan-att-byta-stammar-gubbarna på dörren. Sedan blev det ett jädra spring. In med maskiner, ut med maskiner, ett jädra skrammel, fläktar hit och dit, och en sjuuuk stank av plast/lösningsmedel!
Har nyss kommit hem, och fortfarande är de samma spring. Känns skönt att man inte varit hemma idag :P

Hemtenan då, hur går det med den kanske ni undrar nu?
Tack som frågar! Det går suvve! :) Imorgon blir det hårdkörning igen och sen har vi förhoppningsvis bara slutklämmen och finjusterandet kvar!
Jag älskar mig själv när jag har framförhållnig på saker och ting! ;)

Pyss och hej!
/Bea (som också skulle behöva göra nåt åt sin jädra risbuske till hår... haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0