Dagen efter kvällen före..

Gårdagskvällen blev sjukligt lyckad. Äääjväänder hade inte en jädra susning om vad som väntade honom & hans supriceparty blev klockren! :)

Vi käkade supersmarrig mat, skrattade, dansade och hade det hur trevlisch som helst. Sedan blev det utgång där dansandet fortsatte. Sitter nu här ett halverst blåöga senare och ler lite åt gårdagskvällen. En dansant herre på dansgolvet hade en minst suspekt dansstil och råkade i ett av sina heta (????) moves drämma till mig med sin högerarm rakt i fejan, så det smärtar en aning vid vänsterögat, men hur coolt är inte det? :P

Eftersom tjugotioårsfester verkar va top notch så har jag halverst bestämt mig för att spola förbi fem år av mitt liv så jag får ha den där jädra festen nån gång! Vad tror ni om..nästa helg? ;)

Kommentarer
Postat av: Äjväänder

Tack för att ni förgyllde festen med er närvaro! 2 av 3 vibrationstjejer, inte illa! Tack! KRAMAR!!!

2009-09-13 @ 15:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0