Det är synd om mig....

Visst får man tycka synd om sig själv när man är sjuk???!!!!
Har försökt sova hela dagen, men det har ju gått sådär, halsont och hosta har varit ledorden denna dag, kände länge för att ringa till Markus och säga att jag inte kunde träna, men på nåt vänster så klarar jag aldrig av det, tycker på nåt sätt att det är enklare att fara å träna ( nej, han bits inte)
For på träningen, den gick jättebra, men nu så känner jag mig dubbelt så förkyld mot för hur det var innan träningen!  :( 
Men det kanske går över fortare om int annat!?

Funderar dock på vad människorna som ringer in på jobbet tror om mig, eftersom jag har sjukt ont i halsen så pratar jag med min lenaste röst och allt har samma låga, viskande tonfall, jag känner mig som värsta telefon-sex-tjejen! 

Men det får dom ta om dom ska ringa in denna tid på dygent... ;P


///Regina

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du får absolut inte viska om du är förkyld och har ont i halsen. Då anstränger du redan ansträngda stämband och det kan gå riktigt, riktigt illa.... Vill ju inte att du ska bli stum!



Kram

2009-09-08 @ 12:21:24
URL: http://mammajenny.bloggagratis.se
Postat av: Gina

Men det måste ju va bättre å viska än att prata!? Eller hur!?! :)

2009-09-08 @ 13:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0