Det är tanken som räknas

Följetången om min fönsterputsning fortsätter.
Det blir liksom inte av. Men jag har ett skäl - HE RENGERN!!! (hihihihi)
Det tycker jag är ett sjukt bra skyll! Min mamma putsade aldrig fönstrerna då det regnade. Inte när det var sol heller , för då blev det ju sånna där streck på rutorna och inte heller när det var minusgrader ute för då frös det.
Slutsatsen av detta får bli: Det är äckligt svårt att hitta den perfekta tidpunkten för skitgörat! Varför göra nåt idag som man kan skjuta upp till imorgon? :P

Nu tror ni säkert att jag är världens lataste människa. FEL. Jag har dammsugat och nu är jag (snart) i fullt schjå med en smarrig morotskaka som jag sedan ska vräka i mig till IDOL! :)

/B



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0