Det enda positiva med att va förkyld...

är nog den här dagen, den dagen då man inte känner någon smak, då måste jag alltid fara å handla lite saker som jag i normala fall tycker smakar blää....
Å denna dag är inget undantag, for till en butik i stan, nämner inga namn för jag måste få lägga in lite om personalen!!!  Tycker att dom ALLA borde gå en liten charmkurs och lära sig vara lite serviceminded, förstår inte hur chefen tänkte när han/hon anställde flertalet av dom!?!?
Men tillbaka till handlingen....köpte saltgurka, skulle verkligen vilja tycka om det, men det gör jag inte, förutom idag då :)  Sitter här hemma och tuggar och njuter av nåt som jag garanterat kommer att avsky imorgon!
Det kommer nåt positivt ur allt dåligt!

Torsdag idag!  Sista natten nu innan helg, förhoppningsvis så slipper jag febern iallafall, den var mindre rolig inatt!
tur att man jobbar själv iallafall.... var väl ungefär så ofräsch som man kan va när man svettas som en gris!

Nu ska jag försöka mig på å baka, hade tänkt vara duktig å bjuda aristokraterna och dom andra som jag inte kommer ihåg namnet på, men dom är iallafall mindre värda än en kackerlacka, på fika ikväll innan det är dags att bege sig till lagergatan!

Wish me luck!

//regina





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0