Dream on

Jag har ju som många av er kanske vet en extrem känsla för det här med att drömma knasiga drömmar. Igår natt och natten som nu var har INTE varit några undantag.

I går natt åkte jag vattenskoter på hornavan och blev jagad av valar.
Jag praoade som tandläkare på folktandvården i skelleftehamn, och fick tillslut anställning för att dom tyckte jag var så duktig.
Jag var även in och jobbade en vända på Gordons (klädaffär för övermogna damer och herrar) och hjälpte en tant att köpa vita, virkade byxor (?).

Inatt följde jag Challan och John till Glommers och firade jul. Hela byn var mörk, men det var mycket snö!
Dessutom var jag på Allsång på Skansen och såg Thorleifs. I drömmen var jag tydligen tremening med sångaren i bandet, så jag fick gå in gratis!

Man kan ju inte hålla sig för skratt när man vaknar, haha, och jag kan då inte klaga över att jag har det speciellt tråkigt och enformigt nattetid! ;)

Ikväll börjar IDOL om! Jag är i himlen!

/Bea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0