En dag i mängden!

Man vet att man börjar bli gammal när man tycker att det är kul att beställa sängkläder, haha. Det har jag pysslat med nu iallafall. Jag har klickat hem en hel drös med superfina grejer som jag ska spendera en tredjedel av mitt liv med. Och JA - jag tvättar dom mellan varven ;)

Dagen har spenderats i sal c205, med en sjukt härlig klass på en äckligt segdragen föreläsning.
Föreläsaren verkar som en skön prick, men det var mindre skönt det hon pratade om. Utvecklingsprykologi. Jag tycker egentligen sånt är grymt intressant, men den här röran vi blev tilldelad idag kändes mest osammanhängande och intetsägande.
Det bästa hon sa var att "lustbegäret brukar ta över när realitetsbegäret ger vika" vilket man fått erfara allt för många gånger när man gått lös med shoppingtarmen på schtaan! :P

Det blir födelsedagskalas i kväll. 16-årskalas. Shit. Tiden går sjukt fort!
Snart sitter man på hemmet med hemorroider och åderbrock... haha

/Bea




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0