En lovely lördag!

Vi har varit på stan och ätit som ni såg, sen vart det Innebandy på Edda, Ibk förlorade en jämn match mot Thoren, å Carlbom var ju där!!   Alltså shit va han e bra!! Fortfarande min Idol i Innebandyvärlden!
Dagens roligaste var dock när jag fick höra att han skulle bli matchens lirare så såg jag snabbt till att få dela ut matchens-lirarpriset!! 
Sagt å gjort...har dock glömt bort att jag blir väldigt VÄLDIGT lätt generad, såg väl ungefär ut som ett stoppljus, men whatever.... jag fick ju iallafall gratta honom till en sjukt bra match!

Nu är det dags att se AIK-Brynäs, efter det så blir det väldigt nice....uppdatering därifrån kommer!

Vad tycks om min nya frippa då??  
Har aldrig aldrig aldrig någonsin haft så här kort hår... men är faktiskt rätt nöjd!!



//Regina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0