Feberkänning eller klimakteriet?

Fryser och svettas om varannat, men bortsett från det är dagens allmäntillstånd rätt ok! :)
Nattjobb & sedan hel skoldag på det gör dock att jag känn mig lite schlitt just nu, men det är liksom smällar man får ta. Sova får jag göra när jag gått i pension! ;)

Fredagsseminariumet känns dock rätt soft nu. Vi har kommit på rätsida med de mesta så nu känn jag lugnet inför fredagen! Jag hatar verkligen att inte ha full koll på allt jag ska göra, men nån gång kanske man måste låta allt bara ske. Allt löser sig ju, på ett eller annat sätt!

Näe, soffan nästa, håll på somna sittandes!

Pyss & hej! /B

Ps: hellsicke så upplyftande och sjukt peppande inlägg vi gör nu. hehe, sorry för det! Men jag försöker kompensera det lite genom att lägga in videon från Innebandygalan! Man kan inte bli annat än peppad! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0