Fredag på en onsdag

Jeeeeeej!! Hemtentan är finputsad, färdig och inskickad. Nu finns det ingen återvändo. Klarade dessutom av att begränsa mig till de 2000 ord vi fick skriva. Landade på 1998 :P

Känns grymt sweet att ha fredag på en onsdag och dessutom skönt och välbehövligt långledigt, eftersom det kommer att bli fett åka av nästa kurs! Läkemedelsräkning, microbiologi, klinisk kemi, farmakologi... jag blir trött i ögat bara av att läsa de orden... :P

/Bea the plugghorse


Ett litet tillägg bara: 
Regina: NEEEEEJ! Jag är inte sjuk! :P Vi har faktiskt tv i sovrummet, så jag kunde powernapa mellan varven ;)
Och Avander: Ja, jag har tydligen en liten zoofilistisk ådra i mig, men snälla! Säg det inte till nåt. I så fall säger jag att du k****ar 18-åringar & klimakteritanter :P

Kommentarer
Postat av: Avander

Skrik det över världen Bea, det är nåt jag står för!!

2009-10-01 @ 17:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0