Ge mig värme...

Har det ändå ganska mysigt nu, har bäddat ner mig i sängen, dubbla täcken, massor med kuddar, men jag fryser ändå.... 
Det är otroligt onödigt att va sjuk tycker jag......
Men jag ska nu ta å se Vakna med the Voice en stund innan jag somnar, sen kommer jag att vakna upp och var helt frisk..... mirakel har ju skett förr!!!
Bara man tror nog mkt på det! ;)

Sport idag, VM-kval, ska Z göra mål igen!?  Jag vet då en som kommer att hålla tummarna! :)
Sen så när jag börjat jobba i natt får man se om RS kan få 1-11 eller om det blir 0-12 i matcher mot F, håller mina tummar för det första, även om min lilla favorit spelar i en av dom andra kvartarna!! 

Dags att sluta mina ögon och bege mig in i drömmarnas värld!!!

Ha en bra dag där ute....

Puss

 

//Regina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0