Har jag nämnt att jag är rädd....

för att bli förkyld!? 
Det börjar alltid med lite snuva och att det gör lite ont att svälja, inget farligt alls, men när dom symptomen kommer får jag alltid sån sjuk ångest, vill inte bli förkyld, för mig är det den värsta av "sjukdomarna" man kan ha, tar hellre, hur sjukt det än låter, -magsjuka, det går iallafall över på en dag, men en förkylning, mina iallafall, håller på säkert i två veckor, å man mår allmänt skit!!!
Därför så har jag vänt upp å ner på hela hemmet för att förhoppningsvis hitta esberitox el echinagard, det hjälper alltid..... men tror ni det fanns nåt, -Nej!
VILL INTE BLI SJUK!!!!!


Nää, nu ska jag fortsätta å hitta på nåt för att hålla mig vaken, ska försöka vända dygnet igen, 2 nattveckor nu, å jag kunde inte vara lyckligare över det!!



Abrazos
//Regina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0