Hatar män kvinnor??

Har nu blivit påtvingad att se män som hatar kvinnor, har som känt att det inte skulle va en film för mig, men folk har lovordat den, så idag finns den på hårddisken för mig att se, dom andra for och såg på bio, om jag inte missuppfattat det hela så ska den filmen vara en uppföljare!? 

Så jag ger det väl en chans..... men om jag gillar den så får ni kära vänner kanske räkna med att se uppföljaren på bio igen, det var ju ändå ni som fick mig å sen den första!

Dags att trycka play...återkommer med en resumé efter filmen!
//Regina


Kommentarer
Postat av: Louice

Den är jätte bra. :) man blir bara så förbaskat jäkla arg stundvis i den!

2009-09-20 @ 19:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0