Hemska måndag!

Måndagarna som kommer efter man har jobbat natt är det västa jag vet, idag var inget undantag, satt i princip å sov fram till lunch, fick sen för mig att kaffe borde hjälpa, jag som inte ens dricker kaffe, det var väl ingen hit, men det kändes som om eftermiddagen gick lite lättare iallafall....   Men jag skulle önska att det var lite lättare att ställa om dygnen!

Nu ska jag äta middag och sen ska jag lägga mig i soffan och titta på insidan av mina ögonlock en stund, närmare bestämt fram till kl 19.00 då är det dags för nedsläpp för Schtans svart-gula hockeylag!
Synd bara att man ska ha träning mitt i hockeyn.... men men, en period är alltid nåt!! 
Å träna är ju faktiskt ganska kul.... så det blir en bra mix :)

//Regina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0