IDOL!!!!!!

Håller på att längta ihjäl mig till IDOL börjar!!
Har just vaknat till liv, ska ta mig en dusch och säkert använda upp hela min nässpray så att jag kan andas igen!
jag har även bunkrat upp med halstabletter å en massa hälsokost för själen!!  :)
För ikväll börjar Idol.....  sitter faktiskt å funderar varför man är så taggad!?  Visst är det bra, eller det är ju typ bäst!!!  Men kanske är man glad över att det finns nåt att göra en alldeles tråkig hösttisdag!?!?!
Nåväl det kanske är en blandning!?!
Nu fattas bara nåt sällskap till programmet, dörren står öppen, -lovar att inte inte smitta er allt för mycket! ;)


HUr många orginal tror vi på denna säsong, kan inte sluta skratta åt denna tjej från -04!!
Skulle kunna lägga in en miljon andra, men hon var den första som dök upp så hon får duga, att hon är från Västerbottens inland är ju en bonus!! :/


//Regina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0